Ambidex 9067 vai Pike Special?
16.09.2004 - 08:08
Pitäis mennä tänään hakemaan uutta keppiä hauen heittelyyn suht raskailla uistimilla kun ei oikein 7" ambidex jaksa toimia isoilla uistimilla niin olisiko käyttökokemusta kyseisistä vermeistä? Vai olisiko joku muu keppi parempi?
Itsellä oli hetken tuo ambidex7'6". Ihan hyvä vapa,mutta ei minun makuuni sittenkään.Oli mielestäni hiukan tunnoton ja kärki teki heiton jälkeen ylimääräisen edes takaisin liikkeen.Korostan kuitenkin,että tämä on vain minun mielipiteeni.Itse hankin sitten Daivan vulkan X.n ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Ja toisena hieman löysempänä vapana on Kunnan Queen.Tuota pike speciaalia en ole kokeillut muuta kuin liikkeessä ja hyvältä vavalta vaikuttaa sekin,mutta pitäisi päästä kokeilemaan kunolla,ennenkuin voi sanoa mielipidettään.
Ranzu puhuu asiaa, samanlaiset kepit mullakin käytössä. Kumpikaan ei ole hinnalla pilattu.
Pike Specialeista erittäin hyviä kokemuksia (hyrrä, 8´ ja 8,5´ versiot). Itse pidän omaan käteen sopivimpina vapoina tällä hetkellä kaikeinmoiseen hauestukseen. Kevyemmän viehepainot käytännössä 10-70g ja järeemmän 30-130g.
pike special
Lisää uusi kommentti