R.S.T Jerk Premium-vapa
20.06.2006 - 15:41
Haetaan tälle laadukkaalle jerkkivavalle mahdollista vaihdokkia. 6-jalkaa pitkä ja viehepainosuositus 40-110 g. Mulla lojuu lähes käyttämättömänä nurkassa, eli on vissiin ollut 1-2 kertaa mukana kalassa. Muistaakseni 110-130 eken vapa.
Vaihdokkina kävis jämäkkä, siisti, hyvin vähän käytetty ja laadukas haukihyrrävapa(8-8.6 jalkainen). Vapani on Turussa.
MN/040-5782623
Up
Vaihto 8' Kunnan Queeniin ja maksat pari kymppiä välirahaa?
KunnOn QueeRiin, jos JIO meinaat, niin homma mun puolesta bueno.
Jos tähän aikaan vuodesta ei ole tosi haukimiehiä netissä vapakasojaan vaihtamassa, niin palaan asiaan syksyllä. Ei tällä mikään kiire oo.
Toisaalta voin pistää Tri JIO:lle kepakon rintamamieshintaan samantein PE:nä. Käyt sitten vaan lunastamassa sen heti huomenna aamulla postikuluineen. Tämmönen 9-pika, postiennakolla, tilaavievänä ja särkyvänä lähetyksenä ei o hirveen kallis, jos ajatellaan kokonaiskuluja 10 vuoden ajalle. Vavan saat ovh:lla, ajattele, en ota yhtään katetta itselleni.
.
:
Mulla olis 8,5 Pike Spesiaali taistelemassa heittovuoroista vulcanin kanssa.
Jos asialla ei ole kiire niin voitaisiin käydä vaikka joku ehtoo koeheittämässä/uittamassa tuossa heinäkuun puolella kunhan pohjoisesta kotiudun?
Elmeri:
Onko vapasi 2-osainen(se käy kyllä mulle)? Se 3-osainen pikespesiaali mulla jo oli, enkä tykkää niin moniosaisist.
-mika-