Bensavarkaita Jyväskylässä
11.09.2006 - 23:54
Viikonlopun aikana oli joku ystävällinen käyny veneellä ja vienyt lukitusta tilasta täyden bensasäiliön. Myöskin naapuriveneestä oli viety pari pönikkää.
Viranomaisille on ilmoitetttu ja kuulemma muissakin satamissa on ollu vihulaisia viimeaikoina liikkeellä..
no ei niin ihme näillä bensan hinnoilla,prkl eikun saunan taakse jne......
Missäpäin veneesi oli ? On kuulemma jokasyksyisiä vieraita nämä. Täytyypä tänään käydä laiturissa katsastamassa tilanne.
Joto,se että bensa on halpaa ei tee varasta.Näitä veijareita on ollut ja tulee olemaan aina.
Naissaaressa on botskini (toivottavasti.)
Mopopoikia, kalkkia ei vielä ole ehtinyt kertyä aivoihin.
Mulla on vene Tikassa ja sielläkin oli laiturin porttiin joku veneen omistaja jättänyt viestiä vorojen vierailusta. Tankki oli viety.
Jyskän rannassa vissiin samaa porukkaa visiitillä. Tankki lähtenyt minunkin veneestä.
Kovin ovat laajalla rintamalla iskeneet.. Liekö sittenkään mopopoikia?
irtokanisteriin 5 litraa gasoa ja sekaan hiontatahnaa...pitää vaan muistaa,ettei itse tankkaa siitä:-)
Vetoperholla on aika hiivatin hyvä idea. Jättävät jatkossa varmasti gasoliinot pöllimättä!
perussokerikin pelaa bensan seassa aika lamauttavasti.
Pidän joskus itse sellaista kolmen tai neljän litran kanisteria veneessä jossa on bensaa ja sokeria myös ihan vain varkaiden varalle.Asun Haapaniemessä ja täällä päin ei ole kuulunut mitään noista kolleista.Kyllä uitetaan jos törmätään.
Lisää uusi kommentti