Hyppää pääsisältöön
Kalastus.com
Etusivu
Keskustelu
Kalenteri
Galleriat
Kalaruoka
Kalastuksen ABC
Kalastusvideot
Kalastuslinkit
Meritaimenta Oulujokisuusta
hylje
04.12.2009 - 14:02
Keskustelualueet
Kaikkea kalastuksesta
Mainostus sallittu
Uutisia
Viritykset ja rakentelu
Raportteja kalavesiltä
Kalastusvideot
Uusimmat viestit 2h
Uusimmat viestit 12h
Uusimmat viestit 24h
Lisää uusi viesti
Kirjautuminen
Käyttäjätunnus tai sähköposti
*
Salasana
*
Luo uusi käyttäjätili
Pyydä uutta salasanaa
OMAT TIETONI
Muuta asetuksiasi
Muuta profiiliasi
Netiketti
Omat galleriat
Omat ilmoitukset
Foorumihaku
no antakaahan seilosen olla rauhassa mukava ukkohan se on vaikka jutut aina välillä vähän karkaakin ja kirjotelkaa omilla profiileilla.
akka:en mä mitään pahaa tarkottanut..kunhan kysyin en älynnyt että on joku arka aihe kyseessä..eikä mua voi mistään syyttää en ole ketään loukannut..kysyin vaan onko ko.henkilöistä kyse..olen pahoillani etten tajunnut asiaa pyydän anteeksi kaikilta mielensä pahottaneilta..en kysyle enään nimellä kun kerta on niin tulen arkaa..en akka
ole koskaan veneestä pilkkinyt hartaan selällä enkä riisiä kylvänyt..a.huumorin ymmärrän b.en osaa lukea teidän salaviestejä..c.siinäpähän selvittele vaikka anukseni numero jos siitä vipoja saat...
ei kysellä enään nimillä eikä muutenkaan täällä heikkohermosten palstoilla..
akka:Selvittele samalla nuitten aikaisempiekin kirjoittajien koneiden ip numerot nehän ne on "huumorilla"kirjoitellut..minä vaan pöljä kun oon mietin kuka on poppis ja sillä kysyin kun jostain syystä nämä nimet putkahti mieleen oisko näistä jompi kumpi...mutta mahollisuuksia on kymmeniä siellähän on soutajaa ja kulkijaa vaikka ketä..ihme hommaa kun erehtyy kysyyn ENKÄ KETÄÄN OO SYYTTÄNYT
POPPIKSEKSI kun ko.nimen luin ekaa kertaa tänään niin heti tulee ihme uhkailuja..
onko tullut taimenia?
Ne on loppu jo,ens istutuksien jälkeen uusi yritys.
tarkotin tuota hartaanselkää jokisuuta..eikai sinne tankkiautolla taimenta löysää?vai löysääkö ja mistä kohti?
99% on istutettuja, kuka saa viimeiset villit
Hyvät joulut kaikille kalamiehille ja kalanaisille...? Kireitä siimoja vuodelle 2OIO.
Sivut
Lisää uusi kommentti